سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز 864 پرواز برای اربعین

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی از صدور مجوز 528 سورتی پرواز برای ایرلاین‌های داخلی و 336 سورتی پرواز برای ایرلاین‌های عراقی در انجام پروازهای اربعین خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی اظهار داشت: در حال حاضر در قالب مجوز انجام پروازهای برنامه‌ای هفته‌ای 105 پرواز رفت و برگشت بین ایران و عراق انجام می‌شود که در شرایط افزایش تقاضا تعداد این پروازها به 191 پرواز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مسافران فقط از آژانس‌های تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین اقدام کنند، گفت: به مسافران توصیه می‌شود از دفاتر تعیین شده و همچنین پورتال شرکت‌های هواپیمایی نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت:  این دفاتر در صورت بروز تخلف و گران‌فروشی توسط سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی تعلیق می‌شوند و این هشدار به همه دفاتر داده‌ایم.

جعفرزاده ادامه داد: همچنین تخلفات سایر آژانس‌هایی که مجوز بند الف و مجوز فروش بلیت‌های پروازهای  اربعین را ندارند و یا گران‌فروشی می‌کنند از طریق سازمان بازرسی کل کشو و پلیس فتا در (خریدهای اینترنتی) قابل پیگیری است.

*دیدار رئیس سازمان هواپیمایی کشور با وزیر حمل و نقل عراق 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی به سفر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به عراق و دیدار با وزیر حمل و نقل این کشور اشاره کرد و گفت: در سفر علی عابدزاده به عراق رؤسای سازمان هواپیمایی کشوری دو طرف با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. 

وی افزود:این سفر به منظور تسهیل در انجام پروازهای اتباع بین دو کشور و تکریم زائران در ایام اربعین حسینی و فراهم سازی زیرساخت‌های افزایش پروازها بین دو طرف جهت پاسخگویی به تقاضا به پروازهای عتبات عالیات برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین به دیدار رئیس سازمان هواپیمایی ایران با وزیر حمل و نقل عراق اشاره کرد و گفت: بازدید از فرودگاه‌های بغداد و نجف از جمله برنامه‌های سفر هیأت ایرانی است. 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی یادآور شد: تأکید بر لزوم سرویس‌دهی مناسب به زائران ایرانی در عراق از دیگر مواردی بود که از سوی رئیس سازمان هواپیمایی ایران تأکید شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.