سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تداوم نهضت آسفالت معابر در منطقه يك شهر اروميه

شهردار منطقه یک ارومیه اعلام کرد: عملیات آسفالت معابر منطقه یک ارومیه تا پایان سال جاری تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ روابط عمومي شهرداري اروميه، وحید عباسی، شهردار منطقه یک شهرداری ارومیه بیان کرد: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف مناسب سازی سطوح کوچه ها، خیابان‌ها و رفع مشکلات ترددی شهروندان از سال گذشته آغاز شده و همچنان در جریان است.

وی با یادآوری این که آسفالت معابر خاکی از اولویت‌های بودجه سال 95 شهرداری منطقه یک است، بیان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری 330 هزار مترمربع از معابر خاکی منطقه یک زیرسازی و آسفالت شده است.

عباسی افزود: بیش از 95 درصد از معابر سطح منطقه یک طی این مدت لکه گیری و آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه چند اکیپ سیار و ثابت آسفالت ضمن گشت زنی در سطح منطقه اقدام به لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر می‌کنند.

شهردار منطقه یک ارومیه با اعلام این که زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری انجام می‌گیرد، ادامه داد: تاکنون عملیات پیاده روسازی در خیابان‌های سعدی، شیخلو، مولوی، ساحلی، امام علی(ع) تا عدالت انجام گرفته است.

وی ایجاد المان‌های شهری، بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه و زیباسازی معابر را موجب ایجاد روحیه شاد و مفرح وهمچنین تسهیل در پیاده روی همشهریان دانست.

عباسی همچنین استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه یک برای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.