سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

زندان مانع استفاده از طول باند فرودگاه یاسوج

معاون فرودگاه یاسوج گفت: مانع زندان همچنان مهمترین عامل بازدارنده در استفاده از طول باند اضافه شده به فرودگاه یاسوج است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک اقبالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید سرزده از عملیات اجرای طرح بهسازی عوامل پروازی فرودگاه یاسوج، در جریان روند اجرای عملیات روکش باند و مشکلات مربوط به آن قرار گرفت.

در این بازدید، یوسف عمادی؛ معاون فرودگاه یاسوج گفت: مانع زندان همچنان مهمترین عامل بازدارنده در استفاده از طول باند افزوده شده خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های شاخص عمرانی که طی دو سال گذشته در فرودگاه انجام شده است گفت:از سرگیری پروازها از دغدغه‌های مهم استان است، انتظار می‌رود با توجه به نزدیک بودن فصل بارندگی، عملیات اجرایی روکش باند طبق برنامه زمان‌بندی شده به پایان برسد.

نیک اقبالی همچنین از روند اجرای عملیات زهکشی سطح باند بازدید کرد و مشاور طرح نیز در این مورد توضیحاتی را ارائه داد.

گفتنی است؛عملیات زهکشی سطح باند با هدف جمع‌آوری آب‌های زیرسطحی اجرا می‌شود که در فصول بارانی و سرما از طریق شیارهایی که به مرور زمان بر روی سطح باند ایجاد شده، به سطح باند می‌رسد و در مواقعی با ایجاد یخبندان، ایمنی نشست و برخاست هواپیماها را به خطر می‌اندازد.

بدین منظور با ایجاد برش‌هایی بر روی باند و قرار دادن لوله‌های کاروگیت در عمق یک متری و فراهم کردن بستری مناسب، این آب‌ها به کانال‌های زهکشی انتقال داده می‌شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
لطفا ی فکری هم به حال تعداد پروازا و مقصدشون بکنید به شهرهای مختلف پرواز داشته باشین.هواپیما از دولت مطالبه کنید.مگه خون مردم استانای دیگه رنگین تره یا ما لیاقت چیزای خوب رو نداریم.
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
چرا زودتر کار فرودگاه رو درست نمی کنین
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
ما تو استانمون که قطار نداریم این واقعا مایه تاسف است
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
از مسئولین فرودگاه تقاضا داریم که تعداد پروازها رو به استان ها و شهرهای مختلف افزایش بدن، از لحاظ درآمدزایی خیلی خوبه، خیلی از مردم وقتی که میخوان برن مشهد، میرن از فرودگاه شیراز میرن، چرا پول ما نباید تو استان خودمون بمونه