سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بستری شدن زائران مصدوم در اهواز

10نفر نفر از مصدومان تصادف زائران ایرانی العماره عراق در بیمارستان گلستان اهواز بستری و تحت نظر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مجتبی اورکی رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد : در تصادف کامیون با یک دستگاه خودرو حامل زائران ایرانی اربعین در حوالی شهر حله در استان العماره عراق در سه شنبه شب14 نفر مصدوم شدند که 10 نفر در بیمارستان گلستان اهواز بستری و تحت نظر هستند.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه 12 دستگاه آمبولانس انفرادی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس با 30 نفر برای امداد رسانی به مرز چذابه در غرب خوزستان اعزام شدند.

اورکی تصریح کرد: در این تصادف یک زن 33 ساله اهل اندیمشک فوت کرد و 13 مصدوم با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

وی ادامه داد: ماموران اورژانس مصدومان را در ساعت 2 صبح تحویل گرفتند و 4:30 به بیمارستان انتقال دادند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مصدومان از نواحی پا، لگن، دنده و کتف دچار شکستگی شده بودند که سه نفر امروز مرخص شدند و 10 نفر در اورژانس تحت نظر هستند.

وی گفت: احتمالا نصف دیگر مصدومان امروز مرخص شوند ولی بقیه با نیاز به مراقبت های ویژه و عمل جراحی در بیمارستان بستری هستند.
اورکی بیان داشت : آمبولانس و اتوبوس آمبولانس های مرکز اورژانس 115 در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در زمان بروز حوادث احتمالی در مرز چذابه به سر می برند.

انتهای پیام /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.