سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

لزوم همکاری دهیاران شادگان در اجرای طرح پایش بیماری بروسلوز دامی

اهتمام همه دهیاران در اجرای طرح پایش بیماری بروسلوز (تب مالت) دامی در روستاهای شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: این طرح با همکاری دهیاران روستاهای شهرستان شادگان آغاز شده و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

نعمت اله آلبوغبیش افزود: طرح پایش بیماری بروسلوز (تب مالت) دامی در روستاهای این شهرستان به منظور تعیین میزان شیوع بیماری در سطح مناطق روستایی در جهت ارتقای برنامه کنترلی بروسلوز انجام می پذیرد.

وی با اشاره به چگونگی اجرا شدن طرح پایش بیماری بروسلوز (تب مالت) در جمعیت دامی روستاها توسط اداره دام پزشکی شهرستان بر لزوم برگزاری کلاسهای آموزشی درخصوص بیماری همزمان با عملیات خون گیری از دامها تأکید کرد و گفت: مدت زمان پایش بیماری تب مالت و خونگیری از جمعیت دامی در سطح روستاهای این شهرستان به مدت ۲۰ روز در روستاهای مشخص شده اجرا خواهد شد.

آلبوغبیش افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده توسط سازمان دامپزشکی کشور، نمونه های جمع آوری شده به مدت دو سال در بانک این سازمان برای انجام مطالعات سایر بیماریهای اولویت دار مورد آزمایش و پایش قرار می گیرد.

معاون فرماندار شادگان گفت: به بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی تاکید شده که در این زمینه حداکثر همکاری و مساعدت لازم با کارشناسان بهداشتی و نیروی اعزامی از اداره دامپزشکی داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.