سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان – اسپانیا

پیروزی جباری و عابد خجسته/ دیدار ملی پوشان بدمینتون با رئیس فدراسیون جهانی

امیر جباری و ثمین عابد خجسته در مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان به پیروی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، نخستین روز مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان از سه شنبه 18 آبان ماه جاری در شهر بیلبائو اسپانیا آغاز شد و امیر جباری و ثمین عابد خجسته در نخستین دیدار خود حریفان نروژی و مولداوی را شکست دادند.

امیر جباری در دور اول با استراحت روبرو شد و در دور دوم دیدار امروز خود برابر حریف نروژی توانست وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی دور سوم این رقابت ها گردد.

همچنین ثمین عابد خجسته نیز در دور اول با استراحت روبرو شد و در دوم در اولین دیدار خود توانست حریفی از مولداوی که دارای رنک 90 جوانان جهان می باشد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و راهی دور سوم گردد.

مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان جهان در روزهای 18 لغایت 24 آبان ماه در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار می گردد.

*دیدار ملی پوشان ایران با رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون

فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، مرتضی ولی دروی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان بدمینتون و امیر جباری و ثمین عابد خجسته که در رقابت های قهرمانی جوانان جهان و در اسپانیا بسر می برند، با اریک لارسن رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون دیدار کردند. در این دیدار که در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان در شهر بیلبائو اسپانیا بر گزار شد، نفرات اعزامی بدمینتون به این رقابت ها با اریک لارسن رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون دیدار نموده و فریبا مددی ناب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون کشورمان گزارشی از عملکرد این فدراسیون را به وی ارائه داد.

*سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

سومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و با حضور اعضای هیئت رئیسه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

در این نشست که بختیاری مدیرعامل بیمه دی به عنوان میهمان ویژه حضور داشت، پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای هیئت رئیسه اظهار داشت: حمایت های بیمه دی از فدراسیون بدمینتون و توجه مسئولان این شرکت و بخصوص بختیاری مدیرعامل این شرکت در نشست امروز برای مسئولان فدراسیون بدمینتون از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بیمه دی از نظر اسپانسر مورد توجه بسیاری از رشته ها و فدراسیون های ورزشی می باشد که با مساعدت کمالوند و بختیاری این همکاری فراهم شده است.

پوریا اعلام نمود: در سال جاری فدراسیون بیشترین اعزام های ورزشی در رقابت های برون مرزی را داشته و بیشتر این اعزام ها در رده های سنی نوجوانان و جوانان می باشد. برای نخستین بار بازیکنان سنین زیر 15 و 17 سال بدمینتون کشورمان به رقابت های آسیایی اعزام شدند.

وی گفت: تاکنون ملی پوشان بدمینتون کشورمان در سال جاری به مسابقات تایلند، بلغارستان، اندونزی، مجارستان، اسپانیا و ویتنام اعزام شدند که بزودی نیز به ترکیه اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: تمرکز فدراسیون برای برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر می باشد که بزودی ستاد برگزاری این رقابت های تشکیل خواهد شد.

سپس ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون و مدیر تیم های ملی گزارش کاملی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و رنکینگ ها را ارائه نمود.

مهاجر گفت: تاکنون 70 درصد از مسابقات برگزار شد و 30 درصد باقیمانده تا پایان سال انجام خواهد شد و علاوه بر این اردوهای آمادگی و استعدادیابی طبق برنامه های تدوین شده در تقویم ورزشی انجام می شوند و بیشتر برنامه های فدراسیون در راستای آمادگی جهت مسابقات دهه فجر و مسابقات آسیایی 2018 اندونزی می باشد.

سپس اعضای هیئت رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام داشتند و در پایان پوریا از تمامی اعضا جهت پیشبرد اهداف تعیین شده تشکر و قدردانی نمودند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.