سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد پیشرو طرح تحول سلامت است

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مهاباد امروز با کمک رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی توانسته جزو اولین ها و پیشرو تحول سلامت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکتر سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد امروز در آئین افتتاح واحد تک نفره زایمان طبیعی این شهرستان گفت: امروز ما بسیار خوشحال هستیم که شهرستان مهاباد به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در این افتتاح عظیم و تاریخی انتخاب شده است که با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با دستان دکتر آقازاده مقام عالی سلامت در استان و امام جمعه مهاباد افتتاح می شود.


وی این طرح را از جمله برنامه های تحول سلامت در ترویج زایمان طبیعی خواند .
دکتر مرزنگ ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی دکتر آقازاده، از وی به عنوان سردار عرصه سلامت یاد کرده و گفت: سردار سلامت با حمایتهای جدی خود از عرصه سلامت این شهرستان موجب گردیده است تا امروز شاهد این اتفاق تاریخی باشیم و صفحه ای از کتاب خدمتگزاری در کتاب تدبیر و امید را در شهرستان مهاباد به نام عرصه سلامت ثبت کنیم.
وی گفت: سلامت مادران باردار مهمترین شاخص بهداشتی و درمانی است که امیدواریم با این پروژه بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
گفتنی است همزمان با سراسر کشور 714 بلوک تک نفره زایمان طبیعی افتتاح شد که سهم آذربایجان غربی از این مهم 105 بلوک است و شهرستان مهاباد نیز از این سهمیه توانسته 13 تخت را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.