سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نظارت بر 51 مرکز پخت غذا در شلمچه

51 مرکز پخت جمعی غذا تحت پوشش و نظارت بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ربیحاوی مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در رابطه با آخرین اقدامات دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه و در خدمات‌رسانی به زائران حسینی، گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی مدتی است که در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز شده و در همین رابطه تاکنون 117 جلسه با مسؤولان و نیروهای خدماتی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی برگزار شده است.

جعفر ربیحاوی افزود: چهار منبع آب نیز در این محدوده پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان است و 73 مخزن ذخیره آب شرب نیز از سوی کارشناسان ما پوشش داده و نظارت می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا به امروز 422 مرتبه موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مرز شلمچه بازرسی بهداشتی شده‌اند، گفت: همچنین در این بازه زمانی پشت سر گذاشته شده 589 کلرسنجی آب در شلمچه انجام شده است.

مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان به بازدید مکرر کارشناسان بهداشت محیط از محل‌های پخت غذا اشاره و تأکید کرد: 70 هزار لیتر آب نیز در این منطقه کلرزنی شده است.

وی افزود: 293 مرتبه نیز بازدید بهداشتی از تأسیسات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی مرز شلمچه صورت گرفته است و در حال حاضر نزدیک به 30 نفر نیروی بهداشت محیط در قالب تیم اجرایی و چهار نفر نیز در قالب تیم پشتیبان به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.