سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عزیمت 89 هزار زائر از شلمچه به عراق

حدود 89 هزار زائر از شلمچه به عراق عزیمت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حمیدی مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون 88 هزار و 638 زائر ایرانی و تبعه خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق و عتبات عالیات عزیمت کردند.

جمال حمیدی افزود:بر اساس آخرین آمارها، تا امروز 83 هزار و 838 زائر ایرانی و چهار هزار و 800 تبعه خارجی از مرز شلمچه به سمت عتبات عالیات عراق عزیمت کردند.

وی پیش بینی تردد زائران ایرانی و خارجی از مرز شلمچه تا پایان مراسم اربعین حسینی را بیش از یک میلیون زائر عنوان کرد و گفت:پیش بینی می شود طی روزهای آینده، روزانه بیش از 60 هزار نفر از مرز شلمچه به سمت عراق عزیمت کنند.

حمیدی با تشریح امکانات زیرساختی پایانه مرزی شلمچه، افزود:24 گیت ورود و خروج برای تردد زائران اربعین حسینی فعال است و تمامی امکانات رفاهی و مسیرهای منتهی به مرز آماده خدمت رسانی به زائران است.

مدیر پایانه مرزی شلمچه همچنین با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی رویدادهای اربعین و مطلع شدن زائران از آخرین اخبار مرتبط با این بخش، گفت:در طبقه فوقانی پایانه مسافری شلمچه، جایگاه خبرنگاران آماده شده و امکانات اینترنتی نیز فراهم می شود.

مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.

از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

بر اساس پیش بینی ها حدود یک میلیون زائر در اربعین امسال از مرز شلمچه تردد می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.