سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

کشف محموله سه میلیارد و 400 میلیون ریالی دریزد

محموله سه میلیارد و 400 میلیون ریالی دریزد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت : ماموران پلیس این استان موفق به شناسایی و کشف 16 هزار و 200 قلم پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق شدند.

 مزیدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس استان ضمن اطلاع از حرکت یک محموله کالای قاچاق به سمت تهران نسبت به شناسایی و توقیف خودروی موردنظر اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسی از آن کردند که در نتیجه این مقدار انواع کالای قاچاق شامل پوشاک و لوازم آرایشی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

این مسئول ، ارزش برآوردی این محموله را سه میلیارد و 400 میلیون ریال بیان کرد و ادامه داد: ماموران پلیس در این رابطه 2متهم را نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به اداره پلیس منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزدگفت: متهمان این محموله قاچاق را بدون داشتن مجوزگمرکی از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس این استان شناسایی و دستگیر شدند.

محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور موجب شده تا راههای این استان مورد سو استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.