سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ارئه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان

با هدف کمک به شرکت های دانش بنیان بانک ها به شرکت های دانش بنیان تسهیلات ارئه می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا ماهوردی معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ایران گفت: پنج بانک با صندوق نوآوری و شکوفایی ایران تفاهم نامه امضا کرده اند که براساس مقررات خود به شرکت های دانش بنیان تسهیلات ارائه دهند.
ماهوردی افزود: این شرکت ها به خصوص  شرکت های تولیدی و صنعتی می توانند با معرفی صندوق، خدمات بانکی شامل تامین سرمایه در گردش، انواع خدمات ضمانت نامه ای، وام ودیعه  و ضمانت نامه را دریافت کنند.
وی ادامه داد: این تسهیلات سقف ندارد و حدود هزار میلیارد تومان مصوبات منابع به صندوق تخصیص یافته است و امیدواریم چندین برار این مقدار از طریق نظام بانکی به شرکت ها ارائه دهیم.
شاهوردی بیان کرد: بزودی از طریق پیامک به شرکت های دانش بنیان اطلاع رسانی می شود و علاقمندان می توانند با تکمیل فرمی که در اختیارشان قرار می گیرد برای اخذ وام مراجعه کنند.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ایران تصریح کرد: دو هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که هزار و 600 شرکت دانش بنیان نوپا و بقیه شرکت های دانش بنیان تولیدی و صنعتی هستند می توانند از نظام بانکی حمایت های لازم را بگیرند .  
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.