سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

تأکید رئیس جمهور بر تلاش مضاعف برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

رییس جمهور بر تلاش مضاعف برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در خراسان جنوبی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛رئیس جمهوردر دیدار با استاندار خراسان جنوبی بر تلاش مضاعف برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان تأکید کرد و گفت: روند توسعه سرمایه‌گذاری، گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی جوانان تحصیل‌ کرده باید سرعت بیشتری بگیرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی خواستار اتمام طرح‌های نیمه‌ تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید شد و افزود:اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی،اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید در استان ضروری است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به وسعت زیاد استان خراسان جنوبی گفت: موضوع انتقال آب به خراسان جنوبی ، اتصال استان به خط ریلی راه‌آهن سراسری و نیز دو بانده کردن محورهای مواصلاتی استان،از مهم‌ترین اموری است که برای رسیدن به توسعه،نیاز به توجه ویژه دارد.

پرویزی، خراسان جنوبی را نیازمند توجه ویژه دانست وافزود: با توجه به خشکسالی‌های چند ساله درخراسان جنوبی و نیز مشکلاتی که کشاورزان و دامداران در این استان با آن مواجه هستند،توجه ویژه مسئولان به این استان می تواند بسیاری از مشکلات را در زمینه‌های مختلف حل کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان باید با سرعت بیشتری اجرا شود، گفت: اتصال استان به خط ریلی راه‌آهن سراسری نیزبسیار ضروری است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.