سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فخری : موفقیت ایران اتفاقی نبود

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان گفت: شمشیر بازان کشورمان بهترین نتیجه را کسب کردند که البته از قبل هم قابل پیش بینی بود.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات جام جهانی به خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : کسب مدال طلا آن هم برای نخستین بار یک اتفاق ناگهانی نبود . بازیکنان ما خیلی خوب بودند و حتی پیش از بازی های المپیک هم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده بودند و همه در مسابقات المپیک هم متوجه شدند که تیم ما چقدر فوق العاده است اما این نتایج خیلی به چشم نمی آمد .

وی افزود : عابدینی در المپیک به حقش نرسید و نتوانست مدالی کسب کند اما همین انگیزه ای شد تا وی و سایر بازیکنان با تمام نیرو و توانشان به مسابقات جام جهانی بروند و مدال طلال کسب کنند . حالا اکثر کشور های قدرتمند از قدرت ایران شگفت زده هستند و می گویند ایران تا به حال کجا بوده است؟

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی کشورمان در پایان و در مورد این موضوع که این موفقیت ناگهانی رخ داد یا خیر عنوان کرد: ما پس از المپیک چنین چیزی را پیش بینی می کردیم و حالا هم می گویم که این موفقیت یک اتفاق نبود. عابدینی با حضورش در المپیک روحیه ی خوبی به ملی پوشان داد و کمک زیادی به تیم ملی کرد که بتوانیم مدال طلا را بگیریم و  با 64 امتیاز صعود خوبی را تجربه کنیم و  خودمان را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده تر کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.