سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

54 درصد خانواده های خراسان رضوی سرشماری شدند

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی گفت: تاکنون یک میلیون و 115 هزار خانوار در این استان سرشماری شده اند که معادل 54 درصد خانواده های برآورد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا جمشیدی با بیان اینکه بر اساس برآورد انجام شده دو میلیون و 75 هزار خانوار در این استان وجود دارد افزود: سرشماری نفوس و مسکن در خراسان رضوی 9 درصد از برنامه زمان بندی شده عقب تر است.

وی اظهار کرد: با این حال سرشماری از نظر کیفیت در سطح مطلوب در حال انجام است و در مشهد نیز که نیمی از جمعیت استان را دارا است تاکنون 628 هزار خانوار و معادل 51 درصد خانوارهای برآورد شده سرشماری شده اند.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن خراسان رضوی گفت: تعداد خانوار شهرستان مشهد امسال یک میلیون و 112 خانواده برآورد شده است.

جمشیدی از انجام نخستین مرحله پرداخت حق الزحمه آمارگیران سرشماری مزبور در خراسان رضوی خبر داد و افزود: این استان جزو نخستین استان هایی است که اولین مرحله پرداخت دستمزد آمارگیران را انجام داده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ی خراسان رضوی اظهار کرد: در این مرحله بخشی از دستمزد یک هزار و 840 آمارگیر این استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار آمارگیر در این استان فعال هستند گفت: حق الزحمه آمارگیران استان طی 2مرحله پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.