سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

دستگیری زورگیر اسلحه بدست در آبادان

زورگیری اسلحه به دست آبادان که از راننده های کامیون سرقت می کرد در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان زورگیری از راننده های خودروهای کامیون در میدان ورودی شهر قرار گرفتند و با افزایش این پرونده ها سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس برای دستگیری عامل سرقت ها وارد عمل شوند.

 ماموران در گام نخست به محل سرقت رفته و پی بردند که زورگیر جوان همراه همدستش با در دست داشتن اسلحه به محل استراحت راننده های کامیون رفته و اقدام به زورگیری از آنها می کند. تیم پلیسی درگام بعدی به بررسی دوربین های مداربسته پرداخته و توانستند تصویر متهم  را به دست آورند.

متهم  آخرین بار در زمان دستگیری با ماموران درگیر شده بود و برای فرار اقدام به تخریب خودروی ماموران کرده بود که در این مرحله تیم پلیسی با اطلاع از مسلح بودن متهم، وی را تحت نظر قرار دادند و با یک سناریوی تصادف ساختگی در ایستگاه 12 قدس موفق به دستگیری جمال شدند.

ماموران در زمان دستگیری موفق به کشف 2 گوشی و 200 هزار تومان پول از متهم شدند اما او در حالیکه تصاویر دوربین مداربسته صحنه اقدام زورگیری مسلحانه اش را همراه با دوستش نشان می داد ادعای بی گناهی کرد.

بنا به این گزارش، در این مرحله تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم و اعترافات این متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.