سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

واگذاری پنج دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد تربت جام

در جهت توسعه فرصت های شغلی مددجویان واگذاری پنج دستگاه تراکتور به ارزش دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: بنا برتوافق این تراکتورها با ده درصد تخفیف نسبت به قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفته است.

شیرمحمد شاکربرآبادی افزود: تسهیلاتی که دراختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد تامین شده و مددجویان تسهیلات قرض الحسنه را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تراکتورها در سه مدل مختلف و با قیمت های متفاوت توزیع می شوندگفت: به طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتوری که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود ۴۷۰ میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام ، پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از اهداف اصلی واگذاری تراکتورها عنوان کرد.

وی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش دانست و افزود: اجرای طرح های اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد.

انتهای پیام//س.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.