سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

لزوم هماهنگی بیشتر بین استانهای ایلام و واسط عراق برای مراسم اربعین

استاندار گفت: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین نیاز است تا هماهنگی های بیشتری بین مسوولان استانهای ایلام و واسط عراق انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در نشست مشترک با استاندار واسط عراق با موضوع هماهنگی برای برگزاری آیین اربعین اظهار کرد: مسئولان استان ایلام و واسط عراق تا کنون نشست های مستمری برگزار کرده اند و تقریبا تمامی مسائل و مشکلات فی مابین رصد و در حال بر طرف شدن است.
 
وی افزود: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین باید تلاش کنیم هماهنگی بیشتری میان دو استان مرزی ایران و عراق انجام شود تا زمینه فراهم شود زائران با سهولت و آرامش بیشتری به این سفر معنوی مشرف شوند.
 
استاندار ایلام به بازدیدهای اخیر خود از شهرهای منتهی به کربلای معلی اشاره کرد و افزود: تمام مناطق کشور عراق در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند در این میان استان های مرزی ایلام و واسط عراق با توجه به قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد زائران نقش مهم و خاص تری دارند.
 
مروارید تاکید کرد: در سال های اخیر علاوه بر حضور شیعیان در این آیین بزرگ، برادران اهل سنت نیز نسبت به این موضوع توجه ویژه ای نشان داده و در اجرای هر چه باشکوه تر این کنگره مشارکت خاصی داشته اند.
 
استانداران ایلام و واسط همچنین از آخرین اقدام های انجام شده در مرزهای مهران و زرباطیه عراق برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی بازدید کردند.









انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.