سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توزیع تجهیزات و وسایل ورزشی در مناطق محروم

بیش از صد میلیون ریال تجهیزات ورزشی در بین مدارس محروم تربت جام توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام با اعلام این خبر گفت : این مرحله از توزیع تجهیزات ورزشی با رویکرد توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته ومدارس شبانه‌روزی انجام شد.

محسن سپهری افزود : تامین اعتبار برای خرید ملزومات ورزشی مورد نیاز درس تربیت بدنی از محل در آمد های کلاس ها و کانون های ورزشی ترم تابستان و مشارکت های مردمی صورت گرفته و این اقلام که شامل بسته های آموزش دومیدانی، حرکات اصلاحی، میزهای پینگ پنگ و فوتبال دستی، پایه و حلقه بسکتبال است در بین مدارس شهرستان توزیع شد.

او تصریح کرد : پیشرفت و توسعه درس تربیت بدنی در مدارس مستلزم نیروی تخصصی، فضاهای مناسب ورزشی و امکانات و تجهیزات استاندارد است که خوشبختانه در مورد وجود نیروی انسانی توانمند و متعهد در آموزش و پرورش تربت جام ظرفیت بالایی وجود دارد.

کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام همچنین خاطرنشان کرد : بیشترین دغدغه را در مورد تامین تجهیزات درس تربیت بدنی و فضاهای برگزاری آن داریم که هر دو موضوع با کمک مسئولین و مشارکت های مردمی به حمد الله تاکنون مشکلات مرتفع شده است.

او با بیان این که تلاش ما تامین تجهیزات مناسب و مورد نیاز مدارس بویژه مناطق محروم است، ابراز امیدواری کرد: با توزیع این اقلام زمینه انجام فعالیت‌های ورزشی هرچه بهتر و بیشتر در بین دانش آموزان فراهم شود.

انتهای پیام // م ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.