سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بررسی مشکلات روستاهای دهستان حسن آبادو شیان اسلام آبادغرب

امروز جلسه بررسی مشکلات روستاهای دهستان حسن آباد وشیان با حضور دهیاران و اعضای شوراهای این روستاها وجمعی از مسولان استان وشهرستان در روستای باقرآباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب گفت:  از36 روستای دهستان شیان و حسن آباد به 35 روستای آن گازرسانی شده  و یک روستای باقی مانده که در گذشته در قالب طرح نبوده و در آینده نزدیک گازرسانی میشود.
وی با اشاره به رفع مشکلات بخش بهداشت منطقه گفت: در حوزه بهداشت در مرکز دهستان حسن آباد با اعتبارات تخصیص یافته مرکز بهداشت ساخته میشود و برای استقرار شبانه روزی پزشکان در دو دهستان شیان و حسن آباد پانسیون ويژه پزشکان احداث میگردد.
کریمی گفت:از محل ماده 180 یک ونیم میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت این دو دهستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب گردیده .

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو درمجلس شورای اسلامی گفت ؛برای پیگیری و رفع مشکلات روستاهای منطقه باید کابینه ی منطقه ای  متشکل از دهیاران و شوراهای روستاها تشکیل شود و این به نوعی مشارکت مردمی در مدیریت و نظارت بر بخشهای مختلف می باشد
شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: همکنون کار عملیات گازرسانی به 83 روستای شهرستان در حال اجرا می باشد که تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد .
وی افزود ؛ از جمله مشکلات مردم این مناطق برای علمک گذاری واحد های مسکونی  خارج از طرح هادی می باشد که با همکاری بنیاد مسکن و اصلاح طرح هادی والحاق آن واحد ها به طرح هادی می باشد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، روستا ، دهستان ، شیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
هنوز آسفالت خیابان اصلی شیان انجام نگرفته وضعیت آسفالت داخل روستا خراب است