سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پیش بینی آسمان ابری همراه با وزش باد و بارش در استان اصفهان

تحلیل نقشه های هواشناسی، افزایش ابر، مه آلودگی، بارش و وزش باد به نسبت شدید را در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اداره کل هواشناسی استان اصفهان  اعلام کرد: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار در تراز میانی جو تا 24 ساعت آینده از روی استان است.
بر این اساس برای امروز (دوشنبه) همچنان ناپایداری در سطح استان وجود خواهد داشت و افزایش ابر، مه‌آلودگی، وزش باد و بارش در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
برای مناطق غربی و شمال‌ شرقی وزش باد به نسبت شدید و در ارتفاعات استان شرایط بارش پراکنده برف نیز وجود دارد.
این سامانه از اواسط روز سه‌شنبه(فردا) بتدریج از مناطق شرقی استان خارج می‌شود.
بیشینه دما در 24 ساعت آینده سه تا شش درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
هوای کلانشهر اصفهان برای روز سه شنبه، کمی ابری، مه‌صبحگاهی، افزایش ابر و وزش باد احتمال بارش پراکنده، بتدریج کاهش پدیده و برای روز چهارشنبه، صاف تا کمی ابری، غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
دمای فعلی این کلانشهر 18 درجه سانتیگراد با 39 درصد رطوبت است.
خُور و بیابانک و وَرزنه با 24 درجه بعنوان گرمترین و فریدونشهر با یک درجه سانتیگراد بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرهای فریدونشهر، خوانسار، بویین و میاندشت، گلپایگان، برزک، داران، علویجه، چادگان، میمه، نطنز، مورچه خورت، سمیرم و اردستان به ترتیب 35.5، 25.1، 23.7، 19.4، 17، 13.6، 6.4، 6.3، 4.7، 2.9، 2.2، 1.2 و 0.6 میلیمتر گزارش شده است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.