سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرتی: نسل طلایی هندبال برباد می‌رود

گوش راست تیم ملی هندبال ایران و باشگاه استوابخارست رومانی معتقد است نسل طلایی این ورزش به سال‌های پایانی خود رسیده است.

 شاهو نصرتی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دو هفته‌‌ای می‌شود که به رومانی آمده و با تیم خوب، نامدار و با سابقه استوا بخارست قرارداد بستم. خوشحالم که بازیکنان خوب ایرانی در لیگ رومانی بازی می‌کنند و جمع ما در این کشور جمع شد. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب‌مان نام کشور عزیزمان را سر زبان‌ها بیاندازیم.

نصرتی درباره وضعیتش در تیم استوابخارست توضیح داد: تمریناتم را با این تیم آغاز کردم اما به دلیل نابسامانی‌های متعدد ورزش هندبال در ایران و آشفتگی وضعیت این ورزش، از فرم بدنی مطلوب دورمانده‌ام. دوست دارم به زودی آمادگی کامل خود را به دست بیاورم و برای استوا بازی‌های خوبی به نمایش بگذارم. کادرفنی هم اینجا مرا به خوبی درک می‌کند. مربیان استوابخارست چه از نظر بدنی، چه از نظر فنی و تاکتیکی با من کار می‌کنند تا به فرم ایده‌آل خود برسم.

شاهو تاکید کرد: ما (بازیکنان فعلی تیم ملی) نسل طلایی هندبال ایران به حساب می‌آییم. البته این نسل درحال برباد رفتن است. دوست دارم نسل‌های بعد از ما به همه آرزوهای هندبالی خود برسند. ما که به جایی نرسیدیم! البته ناشکر نیستم اما باید به هندبالیست‌های اروپایی و دیگر قاره‌‌ها نگاه کنیم.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.