سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

گازرسانی به 20 روستای داراب

اقدامات گاز رسانی به 20روستای شهرستان داراب انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب گفت: با اجرای این طرح، تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گازدر این شهرستان به 100 روستا می رسد که این گازرسانی به بخش فورگ و منطقه کوهستان نیز در دستور کار قرار می گیرد.
وی در دیدار با مهندس زاهدی نماینده و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: سرعت در انتخاب پیمانکار، تکمیل بزرگراه های فسارود و داراب به جنت شهر و تعریض تا بخش فورگ و ساخت 30 کیلومتر بزرگراه ورودی داراب و کمربندی جنوبی و غربی در دستور کار قرارگرفت.
فرماندار داراب  در دیدار با مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس  تصریح کرد:با همکاری ویژه دو طرف به زودی ادامه روشنایی بزرگراه داراب به شیراز، تقاطع غیر هم سطح ورودی داراب و رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گیرد.
همچنین فرماندار داراب در دیدار با کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: احیای زمین چمن داراب، پیگیری اخذ اعتبارات نفت برای چمن مصنوعی زمین شماره 2 استادیوم تختی، شروع به کار نصب چمن مصنوعی ورزشگاه شماره 2 داراب و تکمیل 11 سالن ورزشی در حال ساخت از مصوبات این سفر بود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.