سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تفاهم و همدلی بین قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی

وزیر اطلاعات گفت:از برکات نظام اسلامی تفاهم و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و قوای سه‌گانه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، امروز در دیدارهای جداگانه با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با قدردانی از نقش تاثیرگذار ایشان در ایجاد وحدت و امنیت پایدار و همدلی اقشار مردم و مسئولان در خراسان شمالی گفت: سربازان گمنام امام زمان با اشراف اطلاعاتی و رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری در روشنگری و هدایت جامعه و همکاری نیروهای مسلح، با خنثی کردن توطئه های سرویس های جاسوسی و تحرکات گروهک های سلفی تکفیری، امنیت پایدار را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود: جمهوری اسلامی ایران، با اشراف اطلاعاتی و خنثی کردن توطئه دشمنان، امنیت پایداری در منطقه دارد.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری هم با قدردانی از تلاش ها و رصد شبانه روزی تحرکات دشمنان توسط نیروهای اطلاعات کشور، رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری برای هدایت مردم در مواجهه و مقابله با نقشه های شوم دشمنان را موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی هم در دیدار وزیر اطلاعات، امنیت، عدالت و معیشت را از پایه های پیشرفت و توسعه دانست و گفت: امنیت پایدار، لازمه برنامه ریزی و مدیریت صحیح در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با از خودگذشتگی و اقتدار خود، توطئه های داخلی و خارجی دشمنان نظام اسلامی را در نطفه خفه کردند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.