سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس در کانال گردی؛

عجیب‌ترین سرگرمی تاریخ/سگ ولگردی که میلیونر شد/تصویر زمین از سطح ماه

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزانه میلیون ها تصویر در شبکه های اجتماعی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود، گاهی اوقات تکراری و بی معنا همچون عکس های یهویی که کم و بیش آنها را به معرض تماشای رفقای آنلاینمان گذاشته ایم، گاهی هم ناب و دیده نشده که در یک لحظه بارها به اشتراک گذاشته می شود و حجم انبوهی از نظرات را به دنبال خواهد داشت، در این خبر سعی شده است که سراغ تصاویری برویم که غالبا جذاب و متفاوت هستند.   

«کریستوفر کوک» از انگلستان مردی است که فیفا 15 (بازی مطرح فوتبال) را به مدت باورنکردنی 48 ساعت و 49 دقیقه و 41 ثانیه بازی کرد و رکورددار گینس شد.
             

 چمباتمه نشستن روی انگشتان پا روزی سرگرمی محبوب مردم دنیا بوده است. این سرگرمی را دانشجو و برادران سیگماتچی در سال 1958 ابداع کردند.   
        

    دریاچه هیومنتی/کشور پرو


سگ میلیونر؛ ابتدا سگ ولگردی بوده است که توسط Ivy Diep میلیونر آمریکایی در لس آنجلس آمریکا پیداشد و هم اکنون زندگی لوکسی دارد.


 مخترعین سینما؛ آگوستو و لومیرر به عنوان مخترعین سینما از حیث تولید تصویر متحرک و پایه‌گذاری، اولین نمایش عمومی در سالن نمایش سینما به شکل امروزی را انجام می‌دادند



    سالن اپرای شهر هاربین چین
              


تصویر زمین از سطح ماه که توسط فضاپیمای آپولو 11 گرفته شده است.          



نمایی زیبای ماهواره ای از PALMANOVA ایتالیا


تصویری جالب و کمتر دیده شده از آبراهام لینکلن در تابوت. وی شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا و اولین رئیس جمهور این کشور از حزب جمهوری خواه بود.


انتهای پیام/         
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.