سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

حمایت از تأسیس انجمن‌های علمی با رویکرد تخصصی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت: مجوز آغاز بکار سه انجمن علمی دانشجویان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم جلیلی اظهار کرد: این سه انجمن شامل انجمن علمی دانشکده داروسازی همدان، انجمن علمی دانشکده اسدآباد و و انجمن علمی دانشکده ملایر است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون مجوز شش انجمن علمی در دانشکده‌‏های مختلف وابسته به دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شده است.

جلیلی افزود: رویکرد معاونت دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی همدان، ایجاد انجمن علمی در دانشکده‏‎های استان همدان است و بر این اساس، برنامه‎ریزی‎های لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موسسان هر یک از انجمن‏‌های علمی، پنج دانشجو هستند که می‌‏توانند نسبت به عضوگیری اقدام کنند؛ اما در مجموع رویکرد آنها باید به سمت برنامه‌‏های تخصصی برای دانش‌‏افزایی باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: انجمن‏‌های علمی می‏‌توانند نسبت به تجربه‌‏اندوزی و ایجاد شور و انگیزه در دانشجو برای فراگیری دانش، کمک شایانی داشته باشند و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تأسیس انجمن‎‏های علمی با رویکرد تخصصی استقبال می‏‌کند.

جلیلی یادآور شد: انتظار داریم دانشکده‎‌‏های دانشگاه علوم پزشکی همدان در امور تخصصی مانند جراحی‎ها و اعصاب و روان نسبت به تأسیس انجمن‎‏های علمی اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی _ دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی غرب کشور در همدان گفت: این نشست پانزدهم ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.