سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

شتاب در توسعه ی فرودگاه مشهد

همزمان با برگزاری كارگاه آموزشی مسئولین امور اداری شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، دكتر دلوریان زاده از فرودگاه مشهد بازدید كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اكبر دلوریان زاده ضمن بازدید از ترمینال پروازهای داخلی و ایستگاه متروی فرودگاه، از زحمات مدیركل و مسئولان فرودگاه مشهد، بجهت اقدامات توسعه یی و عمرانی صورت گرفته و ارایه ی خدمات و تسهیلات مطلوب به مسافرین و زائرین قدردانی كرد و گفت: فرودگاه مشهد به لحاظ استانداردهای كمی و كیفی همتراز بسیاری از فرودگاه های بین المللی دنیا است.

مدیركل فرودگاه های استان در این بازدید ضمن تشریح عملكرد و اقدامات توسعه یی صورت گرفته در فرودگاه مشهد گفت: توانمندسازی منابع انسانی، استفاده از تمامی ظرفیت ها، رعایت استانداردها، و شناسایی نقاط هدف؛ در چشم انداز برنامه ی توسعه ی فرودگاه مشهد در دستور كار قرار دارد.

محمد باقر قاسم زاده افزود: امنیت، آرامش و رفاه مسافرین نخستین دغدغه ی ما است و با رعایت اصل مشتری مداری در پی رضایتمندی مردم هستیم.

قاسم زاده با اشاره به رشد روزافزون میزان اعزام و پذیرش مسافرین و افزایش پروازهای فرودگاه مشهد گفت: همواره بازتاب دهنده ی نیازهای مسافرین هستیم و دیدگاه ما شتاب توسعه ی فرودگاه مشهد است.

گفتنی است جمعی از مسئولین امور اداری شركت فرودگاه های كشور، معاونین و روسای ادارات اداره كل فرودگاه های خراسان رضوی نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام//ی.م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.