سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اهمیت باشگاه خبرنگاران جوان در تربیت نیروهای جوان

معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با تاکید بر اهمیت باشگاه خبرنگاران جوان در تربیت نیروهای جوان گفت: در حال حاضر سرعت تحولات جهان بسیار بالاست و باید با استفاده از ساختارهای نوآورانه خبری از تکنیک های نوین و بروز خبری استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید اخوندی در نشست صمیمی با مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان در مشهد افزود: محتوای خبری باید برپایه استدلال و کاملا عقلانی باشد که پایه و اساس آن تحقیق است.
محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به  توانمندیها و ظرفیت جوانان در باشگاه خبرنگاران جوان خواستار نگاه ویژه تر سازمان صدا و سیما به این مجموعه شد.
 مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیما نیز در این نشست با اشاره به برنامه ریزی برای تدوین ساختار جدید برای باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بسیاری از نیروهای فعال در خبرگزاری صدا و سیما در این باشگاه پویا پرورش یافته اند.
سید داود موسوی افزود: باشگاه خبرنگاران جوان یک خبرگزاری مستقل است و در بسیاری از موارد گوی سبقت را از خبرگزاریهای دیگر ربوده است.
رییس باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این نشست با بیان اینکه باشگاه علاوه بر حوزه آموزش و تولید گزارشهای صوتی و تصویری، در فضای مجازی هم بسیار موفق ظاهر شده است گفت: سایت باشگاه خبرنگاران جوان پربیننده ترین خبرگزاری رسمی کشور است، افزون بر اینکه کانال تلگرافی ما نیز أخبار ایران و جهان را به صورت آنلاين در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
مجتبی ستوده نیا با تاکید بر نیاز مبرم به امیدواریم در جامعه افزود: در شرایط کنونی که دشمن با همه قوا تجهیز شده است تا مردم را از آینده ناامید کند و عمق استراتژیک نظام را تحلیل کند، وظیفه ماست که ظرفیت های امید آفرین کشور و استانها را شناسایی کنیم.
وی گفت: طراحی های جدید و پویا، برنامه ریزی بر  اساس شرایط روز و توجه ویژه به مخاطبان جوان همراه با آموزش و روزآمدی سرلوحه کار باشگاه خبرنگاران جوان است.
در این نشست مدیران استانی باشگاه خبرنگاران جوان با بررسی مشکلات و دغدغه های موجود، درباره راهکارها و افقهای پیش رو در این مجموعه جوان بحث و تبادل نظر کردند.
هم اکنون بیش از 450 خبرنگار جوان، در 31 استان  کشور در قالب باشگاه خبرنگاران جوان، نقش بسیار مهمی در عرصه اطلاع رسانی و فعالیتهای خبری در کشور ایفا می کنند.
انتهای پیام// ف.ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.