سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تعطیلی انبارهای غیرمجاز

انبارهای غیرقانونی در شیراز که به انبار تبدیل شده اند، پلمپ می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی شایق رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انبارهای غیرمجاز در سطح شهر پس از بازدید کارشناسان کمیسیون بند 20 با کمک سازمان های مرتبط، جمع آوری و تعطیل می شوند.
 وی به آتش سوزی منازل مسکونی که به انبارهای غیرمجاز تغییر کاربری داده اند اشاره کرد و گفت: این اماکن بدون مجوز از مراکز ذیصلاح به انبار تبدیل شده و در سطح شهر فراوان، اما پنهان هستند.
شایق اظهار کرد: به جز آتش سوزی انبارهای ضایعات کارتن، مواد بازیافتی و زباله یا موارد دیگر ضایعاتی که در انبارهای سرپوشیده مجاور منازل مسکونی طعمه حریق شده، ساختمان های مسکونی وجود دارد که اجاره داده شده و با توجه به بی اطلاعی صاحب ملک به انبارهای غیرمجاز تبدیل می شوند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: این انبارها بیشتر در منازل قدیمی و بافت فرسوده قرار دارند.
وی بیان کرد: در دو ماه گذشته دو انبار غیرمجاز بزرگ رنگ و لوازم پزشکی طعمه حریق شد که علاوه بر خسارت های فراوان به وسایل و تجهیزات آتش نشانی، منازل و ساختمان های مجاور نیز از خسارت و خطرات آن در امان نماندند .
شایق از شهروندان درخواست کرد: با گزارش این موارد به سامانه 125 یا 137، خطرات ناشی از تصرف های غیرمجاز اینگونه اماکن که علاوه بر ایجاد بروز حادثه، در بعضی از موارد باعث آلودگی محیط شهروندی نیز می شود را به حداقل ممکن برسانند و در ایمن سازی شهری همکاری کنند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.