سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

امنیت زیرساخت اقتصاد مقاومتی است

رئیس دانشگاه آزاد منوجان گفت: برنامه ریزی علمی نیز از اصول اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی خزایی ظهر امروز در دومین تالار گفت‌وگو و همایش با موضوع زن و مدیریت اقتصاد خانواده  با اشاره به اینکه حل مشکلات مزمن مردم یکی از چهار انگیزه مقام معظم رهبری است، بیان کرد: اگر تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی انجام  نشود همه این موارد به مخاطره می‌افتد.

وی بیان داشت: اقتصاد، وضع حال را بهبود می‌دهد و وضع آینده را با برنامه‌ریزی مدون می‌سازد.

خزایی با اشاره به شاخص‌ها و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از این شاخص‌ها پویایی و تحرک در اقتصاد کشور است.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان منوجان یکی از شاخص‌هایی که اقتصاد مقاومتی در آن تحقق پیدا می‌کند، امنیت شهرستان است چرا که هیچ کاری بدون امنیت محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی یکی دیگر از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ایجاد برنامه‌ریزی علمی، حرکت علمی و مدیریت جهادی که لازمه پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است، یکی دیگر از مولفه‌های اقتصادی است که اگر صورت نگیرد، اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.

خزایی با اشاره به اینکه مسئولان باید عزم جدی داشته باشند، بیان کرد: مسئولان عزمی راسخ داشته باشند و از حوزه حرف و شعار خارج و به عمل و برنامه‌‌های اقتصادی در تحقق معیشت مردم بپردازند.

وی در خصوص جایگاه زن‌ در اقتصاد خانواده عنوان کرد: زنان جامعه  از تکرار برنامه‌های روزمره در خانه خودداری و در تحقق اقتصاد مقاومتی پیش قدم شوند و به کمک اقتصاد جامعه بپردازند.
انتهای پیام / ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.