سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پیشرفت 70 درصدی تقاطع سه سطح شهدای مدافع حرم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت 70 درصدی تقاطع سه سطح شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: مسیر مسدود شده بلوار جمهوری تا 10 روز آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛محمدتقی نادعلی با اشاره به وضعیت پیشرفت تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود 25 درصد از برنامه جلوتر است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بابیان اینکه خاک‌برداری رمپ غربی تقاطع شهدای مدافع حرم انجام‌شده و دوربرگردان این بخش هم احداث‌شده است، افزود: درصدد آماده‌سازی دوربرگردان ضلع شرقی برای بتن‌ریزی هستیم.

نادعلی با اشاره به انسداد بخشی از خط تردد بلوار جمهوری تصریح کرد: با تکمیل و بتن‌ریزی دوربرگردان ضلع شرقی تقاطع نیز مسیر مسدود شده بلوار جمهوری تا 10 روز آینده بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت اجرای عرشه پل تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: عرشه اصلی در حال حاضر بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر چهار فونداسیون باقیمانده اجراشده و ستون‌ها در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: سعی داریم تا دو ماه آینده عرشه تقاطع را به‌طور کامل تکمیل کرده و باقی بخش‌ها را وارد فاز اجرایی کنیم.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.