سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفی: تاکتیک تیم ملی باعث شکست مقابل برزیل بود

کارشناس فوتبال ساحلی گفت:تاکتیک تیم ایران باعث شکست در فینال شد و برزیلی ها با پرس پیمان حسینی اجازه قدرت نمایی به شاگردان میرشمسی ندادند و شکست سنگینی را به تیم ملی تحمیل کردند.

مهدی شریفی کارشناس فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال  باشگاه خبر نگاران جوان  درباره عملکرد تیم ایران در جام بین قاره ای 2016 و کسب مقام نایب قهرمانی اظهار کرد : با توجه به جوانگرایی و تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی ، عملکرد تیم و کسب مقام نایب قهرمانی در حضور تیم های برتر جهان را مناسب می دانم.

وی ادامه داد :تیم ملی فوتبال ساحلی در حال پوست اندازی است و شاهد هستیم بازیکنان 17 و 19 ساله همچون میرشکاری و مرادی و درویش متولی با تیم بزرگسالان تمرین می کردند و تنها بدلیل محدودیت نفرات و حساسیت مسابقات از همراهی تیم خط خوردند.
 
بازیکن سابق تیم ملی درباره شکست سنگین تیم ایران در بازی فینال بیان کرد: برزیلی ها با شناخت کافی از سیستم بازی تیم ملی کشورمان و دوندگی فراوان توانستند با اقتدار قهرمان جام بین قاره ای شوند.

شریفی افزود:تاکتیک ایران همچون تاهیتی ها بازی با سیستم 2 باز است که در این تاکتیک دروزابان نقش زیادی دارد و برزیلی ها با پرس کردن دروازبان تیم ایران مانع بازی سازی پیمان حسینی و نتیجه گرفتن حملات تیم ملی کشورمان شده بودند و در مقابل دوندگی بازیکنان برزیلی و قدرت حمل توپ بالای آنها شاگردان میرشمسی را در فینال ناکام گذاشت و شکست سنگین را به ایران تحمیل کردند.

وی گفت: برزیلی ها برخلاف سایر تیم های در این مسابقات فوتبال ساحلی را همچون فوتسال بازی می کردند و دوندگی چرخش های بازیکنان برزیلی در زمین ماسه ای فوقع العاده بود و تیم های حاضر در مسابقات در مقابل این نوع بازی به مشکل خورده بودند و شاهد بودیم روسیه را برای اولین بار در تاریخ این مسابقات از رسیدن به فینال محروم کرد.

بازیکن سابق فوتبال ساحلی در باره تعویض های تیم ملی در این مسابقات اضافه کرد:میرشمسی تیم ایران را به دوگروه 4 نفره تقسیم کرده بود، که در مواقع ضروری بطور همزمان وارد بازی می شدند و تیم ایران تنها تیمی در جهان است که با این صورت تعویض می کند.

کارشناس فوتبال ساحلی درباره تمام شدن درخشش نسل طلایی فوتبال ساحلی کشورمان خاطر نشان کرد:نسل طلایی فوتبال ساحلی کشورمان همچون احمد زاده و مسگیر و حسینی و ... تمام نشده اند و می توانند همچنان برای ایران افتخار آفرینی کنند.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی های دپارتمان ساحلی پشتوانه سازی خوبی برای تیم انجام شده و 12 بازیکن تیم ملی ب و بازیکنان با انگیزه در لیگ برتر به خوبی می توانند جایگزین ستاره ها شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.