سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دانش آموز دبیرستان علوم پزشکی شیراز در مسابقه کشوری نهج البلاغه رتبه برتر را کسب کرد

سید محمدمیلاد دانشور رتبه نخست استانی و رتبه نخست کشوری مسابقه های نهج البلاغه را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر دبیرستان متوسطه دوره دوم علوم پزشکی شیراز، گفت: این مسابقه ها از مرحله آموزشگاه آغاز می شود و برگزدیگان به مرحله ناحیه معرفی می شوند، پس از برگزاری مرحله ناحیه، نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا می کنند که این دانش آموز در هر دو مرحله ناحیه و استانی رتبه نخست را کسب کرد.
محمد ضرغامی افزود: در مرحله استانی، برگزیدگان تمام شهرستان های استان شرکت دارند و در هر دوره یک شهرستان به عنوان میزبان انتخاب و مسابقات در آن شهرستان برگزار می شود.
او اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقه ها، شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد و دانش آموز دبیرستان علوم پزشکی شیراز، بالاتر از رقیبان خود جای گرفته و به رتبه نخست این دوره از مسابقه ها دست یافت.
مدیر دبیرستان متوسطه دوره دوم علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: بر اساس بخشنامه ارسالی از وزارت، خطبه هایی از نهج البلاغه برای مسابقه ها انتخاب می شود و در هر مرحله به تعداد این خطبه ها افزوده می شود؛ مسابقات مرحله کشوری به صورت کتبی و ارایه حضوری از سوی شرکت کنندگان انجام می شود.
ضرغامی با اشاره به برگزاری "جشن ستارگان" در این دبیرستان، گفت: حدود 200 دانش آموز برتر رشته های مختلف فرهنگی، درسی، هنری و ورزشی به همراه خانواده ها در این جشن شرکت می کنند و از آنان تقدیر می شود؛ این جشن بیست و چهارم آبان با هدف تشویق این دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای سایر دانش آموزان برگزار می شود.
در حال حاضر این دانش آموز در رشته ریاضی فیزیک از این آموزشگاه فارغ التحصیل شده است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.