سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سنگنوردان ایرانی به مسابقات جهانی چین

تیم 3 نفره کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی فردا راهی شرق آسیا می شوند.

اقبال افلاکی مدیر تیم های ملی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات جهانی سنگنوردی در سه بخش سرعت لید و سختی مسیر از روز سه شنبه هفته جاری در چین آغاز خواهد شد و تیم منتخب ورزشکاران کشورمان برای شرکت در این رقابتها  فردا رهسپار شرق آسیا خواهند شد.

وی تصریح کرد:در این اعزام سه سنگنورد به همراه علیرضا بلاغی مربی تیم ملی کشورمان حضور دارند و با توجه به شناختی که از سنگنوردان میهن مان داریم انتظار داریم بتوانند در این رقابتها مقام های خوبی را کسب کنند.

افلاکی در ادامه گفت:رقبای ما در این مسابقات کشورهای میزبان  ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان هستند که با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت.

وی عنوان کرد:سال آینده میزبان مسابقات آسیایی بزرگسالان هستیم و نوجوانان را برای این رقابتها آماده می کنیم.

افلاکی تاکید کرد:با توجه به اینکه از سال 2020 سنگنوردی رسما وارد المپیک می شود تیم های آسیایی همانند دیگر کشورها در تکاپو هستند تا تیم های خود را برای این مسابقات مهم و حساس آماده کنند و این رقابتها محک خوبی برای آنها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سنگنوردی ایران هم در سالهای اخیر رشد خیلی خوبی داشته است و با وجود سنگنوردان شایسته ما نیز تلاش می کنیم در المپیک حضوری مقتدرانه داشته باشیم و فدراسیون نیز این هدف را دنبال می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.