سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از حضور حماسه‌ساز اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13آبان تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  متن این بیانیه به شرح ذیل است:
حضور پرشور و با بصیرت مردم مرزدار استان ایلام همگام و هم‌صدا با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان از روحیه انقلابی و اعتقاد راسخ در وفاداری و حفظ ارزش‌های والای اسلامی در سرزمین مقدس ایران داشته که هیچ‌گاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود.

غریوهای کوبنده و فریادهای رسای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی این روز تاریخ‌ساز و فراموش ناشدنی، نماد خشم مقدس و انقلابی ملت در مبارزه با استکبار جهانی بوده و نه بزرگی به امریکای جهان خوار، این دشمن شماره یک بشریت بود.
این حضور آگاهانه و سرشار از پیام‌های ضد استکباری ملت ایران، نمایش عظیمی از اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و ایادی مزدور بوده و تنها بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت‌شناسی و لحظه شناسی، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث استکبار شناسی، دشمن‌شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان 1395 و سپاسگزاری از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و متصدیان امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم‌الله 13 آبان اعلام می‌دارد: خلق این حماسه عاشورایی بی‌تردید پایه‌های کاخ استکبار جهان را به لرزه درمی‌آورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بر خود لازم می‌داند از اصحاب محترم رسانه، جراید، مطبـوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش درآوردن گوشه‌هایی هرچند کوچک از حماسه‌سازی‌های مردم این استان غیور و دلاورپرور نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر به عمل آورد.










انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، 13ابان ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.