سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

معرفی برترین های مدهامتان

برترين هاي جشنواره قرآني مدهامتان در مازندران معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقي مسئول ستادهماهنگي ونظارت بركانون هاي مساجد مازندران نتایج داوری مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان دربخش برادران وخواهران رااعلام کرد وگفت: در رشته ترتیل به ترتیب اميرحسين سبحاني، محمدصفايي و سيد سجاد ادياني مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقی با بيان اينكه جعفرملك پور، ساسان خانلرزاده و رضا ذبيحي در رشته قرائت بالاي 18سال به مقام های اول تا سوم دست یافتند، افزود: همچنين محمدحسين معصومي، محمدمهدي طالبي و رضا گلستاني به ترتيب نفرات اول تا سوم رشته قرائت زير 18سال معرفي شدند.

وي گفت: ساسان خانلرزاده، ابوالفضل حيدريان و اميد تقي پور به مقام های اول تا سوم رشته اذان بالاي 18سال رسیدند.

فوقي يادآورشد: سينا يعقوبي، اميرحسين قلي پور و محمدامين گرجيان به عنوان نفرات اول تا سوم رشته اذان زير 18سال معرفي شدند.

مسئول ستادهماهنگي و نظارت بركانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران، محمدرضا رضايي را منتخب رشته حفظ کل قرآن كريم معرفی کرد و گفت: در رشته حفظ 20 جزء نیز مرتضي ميرداد، محمدحسين فلاحتگر و اميرحسين حسين پور به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

وی با اشاره به منتخبان رشته تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز، گفت : در این رشته که از استقبال خوبی برخوردار بود، سيدطاها ميرمحمدي، اميررضا بابايي و سيدرضا حسيني به ترتيب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقي با اشاره به نتایج داوری بخش خواهران مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدها متان گفت: فاطمه نظری، فاضله شکیبا و رقیه مظلومی در رشته حفظ 20 جزء به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفي شدند.

وي با بيان اينكه سیده سمیه موسوی روشن و فروغ ابراهیمی، رتبه های برتر رشته تحقیق را به خود اختصاص دادند، افزود: در رشته حفظ کل رقیه رضائی، افسانه خانجانی، فاطمه غلامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

فوقي اضافه كرد: سیده سکینه موسوی، فرشته بابایی و فهمیه رستمی به ترتیب رتبه های برتر اول تا سوم رشته ترتیل را از آن خود کردند.

وی گفت: در بخش خواهران رشته تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز فاطمه خناري، فاطمه نادعليزاده و ساناز تمري به مقام های اول تا سوم دست يافتند.

مسئول ستادهماهنگي و نظارت بركانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با بيان اينكه رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تفسير ۵آذر ماه جاري بصورت همزمان در سراسر كشور از طريق پايگاه اطلاع رساني جشنواره جوانان مساجد كشور به آدرس الكترونيكي www.javananemasajed.ir برگزار مي شود، یادآور شد: برگزیدگان مرحله استانی، 23-26 آذر ماه سال جاری در استان قم با یکدیگر، رقابت می کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.