سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرف‌غنی برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت غور رفت

اشرف‌غنی برای عرض تسلیت به خانواده‌های حادثه اخیر ولایت غور و بررسی وضعیت عمومی امنیتی این ولایت رفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر رسانه‌های ریاست جمهوری افغانستان امروز (جمعه 14 عقرب) با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد: رئیس جمهور غنی برای عرض تسلیت به خانواده‌های حادثه اخیر ولایت غور و بررسی وضعیت عمومی امنیتی این ولایت، پیش از ظهر امروز به غور رفت.

وی ابتدا در یک نشست امنیتی در آن ولایت شرکت کرد و گزارش کارکردهای مسئولان امنیتی ولایت غور را شنید.

مسئولان امنیتی این ولایت در خصوص پلان‌های اجراشده، اقدامات و تدابیر امنیتی در ولایت غور گزارش مفصل ارائه کردند و به رئیس‌جمهور اطمینان دادند که نیروهای امنیتی و دفاعی با تمام توان به‌منظور تأمین امنیت و آرامش مردم غور تلاش‌های همه‌جانبه خواهند کرد و به‌هیچ گروه تروریستی اجازه اخلال در امنیت و آرامش مردم را نخواهند داد.

آقای غنی پس از شنیدن گزارش کارکردهای مقام‌های امنیتی این ولایت، بر تحرک و تشریک مساعی بیشتر میان نیروهای امنیتی و دفاعی جهت مبارزه با دهشت افگنی تأکید کرد و به این مقام‌ها دستور داد تا به خاطر تأمین امنیت مردم این ولایت از تمام امکانات استفاده نمایند و نگذارند شماری از افراد تروریست باعث اخلال نظم و آزار مردم غور گردند.

قرار است رئیس‌جمهور کشور در این سفر، با خانواده‌های شهدای حادثۀ اخیر و متنفذین ولایت غور به‌گونۀ جداگانه دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.