سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کارگران نقش اصلی را در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران کشور نقش مهمی در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی داشتند و دولتمردان باید به این نکته توجه داشته باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهیلا جلودارزاده در گردهمایی بزرگ کارگران و بازنشستگان کاشان و آران و بیدگل در حسینیه بیت العباس (ع) کاشان اظهار داشت: دولت روحانی با تمام قدرت جلوی سوء استفاده از بیت المال را گرفته است .
وی بیان کرد: دولت روحانی عزت و احترام ملت ایران اسلامی را که در سال های گذشته به نوعی بر باد رفته بود دوباره به کشور بازگرداند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید شاهدیم با تعامل با دنیا و مذاکرات عزت و احترام به ملت ایران در سراسر دنیا برگشت.
جلودارزاده در ادامه سخنان خود با بیان این که کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند تصریح کرد: ما باید قدر کارگران که نان آوران و تولید کنندگان کشور هستندرا بدانیم.
وی بیان کرد: کارگران کشور نقش مهمی در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی داشتند و دولتمردان باید به این نکته توجه داشته باشند و رفاه، معیشت و درمان این عزیزان را در اولویت قرار داده و به فکر تصفیه بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی باشند تا هر چه سریع تر همسان سازی در این سازمان شروع شود.
وی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن قانون کار توسط مجلس که از سوی دولت قبل فرستاده شده است گفت: خوشبختانه این قانون که با تصویب آن به نحوی به کارگران ظلم می شود در کمیسیون تلفیق رای نیاورده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در این قانون حداقل حقوق کارگران با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین شده است که این ظلمی به جامعه کارگری است و هم چنین در بخش دیگری از آن حق اخراج جمعی و فردی کارگران بر عهده کارفرما گذاشته شده است و تصویب آن امنیت شغلی کارگران را از بین می برد. 



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.