سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

رزمایش فداییان حریم ولایت در شهرستان البرز

رزمایش فداییان حریم ولایت با حضور ۱۳ گردان در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از رزمایش فداییان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : این رزمایش به طور همزمان در سه شهرستان دیگر هم برگزار می شود .


ابوالفضل طاهرخانی افزود :با توجه به ماموریت های محوله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه حفظ آمادگی آموزشی و نظامی نیروهای بسیج و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی رزمایش فداییان حریم ولایت در زمینه حفظ روحیه جهادی و ایثار انجام می شود.

وی اضافه کرد : این مرحله از رزمایش با ماموریت های مختلف کوی و برزن و عملیات های شبانه پیگیری می شود .

وی خاطرنشان کرد : همچنین مرحله سوم رزمایش فداییان حریم ولایت عملیات امداد و نجات است .

ابوالفضل طاهرخانی گفت : حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان در رزمایش مشترک فداییان حریم ولایت و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حاوی پیام مهمی برای دنیای استکباری است تا همگان بدانند که فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت ایران  جریان داشته و همواره برای مبارزه با ظلم و ظالمان و حمایت از مظلومان آماده هستند .



وی گفت : ما بر طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب آمریکا را دولتی استکباری و شیطان بزرگ می دانیم که نباید چهره سازی های فریبکارانه آن را باور کنیم و با تبعیت از ولایت فقیه و شناخت صحیح دشمن آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی حفظ کنیم .




انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.