سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اورمیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای حوزه هنری استان در راستای تبلیغ و صیانت از مبانی دینی و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران بر تاثیر هنربه عنوان یکی از برترین و ارزشمند ترین ابزارهای تفهیم مبانی دینی در سطح جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در بخش دیگری از سخنان خود پیوند امور دینی و هنر را یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز عنوان کرد و افزود : هنر زمانی موفق می باشد که بر پایه امور ارزشی دینی ، اسلامی و با اتکا به قدرت بی انتهای خداوند متعال باشد و در این صورت است که توده جامعه از برکتهای زیبای هنر و مفاهیم ارزشمند دینی بیش از بیش بهره مند می شود.

سید مهدی قریشی ادامه داد : حوزه هنری می بایست ارتباطات فرهنگی خود را با مراکز دینی ، فرهنگی ، و دانشگاهی استان بیش از گذشته توسعه داده و در کنار هم در راه رسیدن به اهداف مشترک که دست یافتن به جامعه ای سالم و اسلامی است کوشا باشند.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه هنری استان در بخشهای مختلف هنری از حمایتها و نگرش مثبت نماینده ولی فقیه در استان بر کارنامه عملی حوزه هنری تشکر کرد.

احد هوشمند رسالتها و سیاستهای حوزه هنری را در خدمت ترویج و حفظ مبانی ارزشی دین مبین اسلام و هم سو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد و بر همکاریهای مستمر فرهنگی و هنری اعلام آماده گی کرد.

این نخستین دیدار سرپرست حوزه هنری استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از زمان تصدی این پست در حوزه هنری استان بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.