سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مریم کاویانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیاز دارم کمی در سینما دیده شوم/ مردم جایگاه من در بازیگری را تعیین می‌کنند

ترجیح من بازی در سینما است، چون احساس می‌کنم نیاز دارم که کمی در سینما دیده شوم.

مریم کاویانی، بازیگر در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص علت کم کاری خود گفت: هم پیشنهاد ها کم شده هم آن که برنامه زندگی شخصی ام به گونه ای است که خیلی کم ایران هستم.

وی درباره ی معیار هایش برای بازی در یک فیلم، اظهار داشت: قصه و گروه خوب اولین چیزهایی است که به آن فکر می کنم، ملاکم قصه ای است که در هر ژانری که نوشته شده باشد، خوب باشد.

کاویانی ادامه داد: خیلی دلم می خواهد که دیگر نقش تکراری بازی نکنم و در نقش های گوناگون به ایفای نقش بپردازم، به خصوص دوست دارم که در نقش های منفی بازی کنم.

کاویانی یادآور شد: ترجیح من بازی در سینما است، مدتی است که از تلویزیون فاصله گرفتم و حس می کنم نیاز دارم که کمی در سینما دیده شوم.

این بازیگر در پاسخ به این که انتهای بازیگری چیست، یادآور شد: من در باریگری جای خاصی را برای خود تعیین نمی کنم چون جایی من را آدم ها تعیین می کنند، کسانی که فیلم را می بینند و دوستش دارند تعیین کننده جایگاهم در بازیگری هستند، ولی محبوبیت خود را می خواهم که نگه دارم.

وی در خصوص علاقه اش به فعالیت در زمینه های دیگر هنر، گفت:  من فقط بازی می کنم، البته گاهی اوقات هم می نویسم و یا طرح فیلمنامه ای را به نگارش در می آورم، در ذهنم هست که بخواهم فیلمنامه بنویسم، اما هنوز به مرحله عمل نرسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.