سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری راهپیمائی یوم الله 13 آبان درتبریز

در ابتدای این مراسم 300 نفر از دانش آموزان تبریزی سرودهایی را اجرا کرده و پرچم آمریکا به آتش کشیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در راهپیمائی یوم الله 13 آبان مردم تبریز، با اشاره به خیانت های آمریکا علیه ملت ایران در طول تاریخ، گفت: این کشور استکباری در قبال ایران همواره عهدشکن بوده است.

آیت الله شبستری افزود: دست داشتن در کودتای 28 مرداد 1332، قانون کاپیتولاسیون، مقابله با مبارزات انقلاب اسلامی مردم، تحریک رژیم صدام برای تجاوز به ایران و موضع گیری های خصمانه در طول سال های پس از انقلاب نشان دهنده عمق کینه و دشمنی آمریکا با مردم ایران است.

وی ، آمریکا را راس استکبار جهانی دانست که در قرن اخیر تلاش کرده است با انواع دسیسه ها و نیرنگ ها کشورهای مختلف جهان سوم را زیر سلطه بگیرد تا منابع داخلی آنها را استثمار کند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به توافق برجام، ادامه داد: متاسفانه در این زمینه نیز عهدشکنی و بدعهدی آمریکائی برای چندمین بار روشن شد و با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس اخلاق اسلامی و رفتار دیپلماتیک به تمامی تعهداتش عمل کرد، اما آمریکائی ها با لبخند وارد شده اما مشخص شد باطنی چدنی دارد و به هیچ عنوان نمی خواهد به تعهداتش عمل کند.

وی، بهانه تراشی آمریکا در خصوص فعالیت های دفاعی ایران و مسایل موشکی را دلیلی واضح بر بی اعتمادی مردم کشورمان به دولتمردان واشنگتن عنوان و اظهار کرد: این در حالی است که توافق برجام هیچ ارتباطی با فعالیت های موشکی ایران ندارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: به دلیل همین بدعهدی است که بی اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا روز به روز بیشتر شده است و شعار مرگ بر آمریکا هر سال پررنگ تر از سال قبل در این مراسم ها شنیده می شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.