سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«زخم باز» با بازیگران تئاتر جلوی دوربین می‌رود

حسین تبریزی برای ساخت فیلم جدید خود از حضور بازیگران تئاتر خبر داد.

حسین تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت «زخم باز» به تهیه کنندگی مصطفی علمی فر به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این روزها در پیش تولید و انتخاب بازیگران به سر می‌بریم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش رود قصد داریم اواخر این ماه فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی افزود: هم به لحاظ موضوع، محتوای قصه و هم تمایل خودم ترجیح می‌دهم از بازیگران چهره استفاده نکنم و بیشتر به دنبال بازیگران تئاتر هستم.

این کارگردان ادامه داد: بخشی از فیلمبرداری «زخم باز» در شهرستان و بخشی دیگر در تهران خواهد بود و حدود 30 جلسه فیلمبرداری در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که «زخم باز» را به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر برسانیم و نمایش کلی آن در بخش هنر و تجربه خواهد بود.

تبریزی با اشاره به برخی عوامل «زخم باز» خاطرنشان کرد: برخی از عوامل این اثر را انتخاب کردیم که رسول کیاپاشا و سمیه حصاری نویسنده‌های فیلم هستند و  حبیب قلی زاده به عنوان دستیار، محمد قومی در بخش گریم و آبتین برقی به عنوان طراح صحنه با ما همکاری خواهند کرد.

گفتنی است آخرین فیلم حسین تبریزی، «افسونگر» است که هنوز اکران نشده و طبق اخبار منتشر شده قبلی اواخر پاییز روی پرده خواهد رفت.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.