سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

دستگیری اعضای دو باند سرقت‌ به عنف در گلستان

دو باند سرقت به عنف در گلستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ فرمانده انتظامي گلستان گفت: با هماهنگي مراجع قضائي و راهنمايي تعدادي از مالباختگان، مراتب شناسايي و دستگيري اعضاء اين باند در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

سردار علي اکبر جاويدان افزود: اعضاء اين باند از شهرهاي مجاور به گرگان عزيمت و در فرصت‌هاي مناسب اقدام به سرقت‌هاي به عنف و کيف قاپي مي‌کردند.

وی ادامه داد: در يکي از اين سرقت‌ها، شماره پلاک موتور سيکلت استفاده شده توسط سارقان توسط يکي از مالباختگان شناسايي و به پليس آگاهي اعلام شد.

سردار جاويدان اضافه کرد: با همکاري پليس راهور، مالک موتورسيکلت شناسايي و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متعلق به خانمي است که توسط يکي از اعضاء اين باند مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي افزود: در همين راستا متهم دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي تعداد زيادي اموال مسروقه و اسناد و هويت‌هاي جعلي کشف شد.

جاویدان گفت: متهمان در فرصتي مناسب اقدام به سرقت گوشي تلفن همراه مي‌کردتد که با هوشياري ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي با اشاره به دستگيري سه نفر و اعتراف سارقان به 41 فقره سرقت‌هاي‌ به عنف و کيف‌قاپي خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.