سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز دانش آموز

جوانان و دانش‌آموزان عزیز استان آذربایجان غربی، اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی، فرارسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز را خدمت شما تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت یوم ا… ۱۳ آبان پیام صادر کرد.

در پیام حجت الاسلام قریشی آمده است
بسمه تعالی
مردم غیور و جوانان پرشور استان آذربایجان غربی
سیزده_آبان تجلی اراده جوانان ملتی است که با تمام وجود نغمه استقلال و برخاستن از زیر یوغ ستمگران تاریخ را سردادند و راه سربلندی را بر همگان آموختند.
سیزده آبان در تاریخ ایران اسلامی نماد #پایمردی و #بصیرت عده‌ای دانش‌آموز و دانشجویی است که در تاریخ ماندگار شدند.
سیزده آبان روزی است که یک‌بار دیگر جوانان انقلابی با #رهبر_بت‌شکن تجدید میثاق کردند.
استکبار_جهانی همواره با نگرشی سلطه گرانه کشورهای مسلمان را صرفاً در جایگاه اطاعت پذیر قدرت‌های جهانی نگریسته و مانع از رشد و تعالی این کشورها شده است.
مروری بر دستاوردهای کشورهای اسلامی نشان می‌دهد تنها ملت‌هایی توانسته‌اند مسیر پیشرفت را طی نمایند که زیر سایه استعمار مستکبران نبوده‌اند. همین کشورهای حاشیه خلیج‌فارس آنقدر متکی به قدرت‌های غربی هستند که اگر روزی استعمارگران دست از این کشورها بکشند به سرعت سقوط خواهند کرد.
جوانان انقلابی که بعدها صحنه‌های بی‌بدیلی را در #جبهه‌های حق علیه باطل نیز خلق نمودند، با شناخت عمیق اهداف استکبار جهانی به مبارزه جدی با آمریکا و دیگر متحدان آن در ایران برخاستند. ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان به دانشگاه تهران رفته و به دانشجویان پیوستند تا پیوند ناگسستنی جوان ایرانی در برابر زورگویی دشمنان را به نمایش بگذارند.
در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ جوانان با بصیرت انقلابی خانه شیطان را شناخته و لانه جاسوسی شیطان بزرگ را از لوث وجود پست‌ترین موجودات عالم تخلیه کردند.
اینک که در آستانه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ قرار داریم موج عظیمی از جوانان انقلابی را در جامعه مشاهده می‌کنیم که #توفنده‌تر از قبل با اهداف استکبار جهانی به مبارزه برخاسته‌اند.
اگر در سال‌های ابتدایی انقلاب جوانان با مظاهر استعمار مبارزه می‌کردند امروز همین #جوانان با ایستادگی در برابر هجوم خاموش و نرم دشمن در قالب‌های متفاوت #فرهنگی، #اقتصادی و سیاسی صحنه‌های بزرگی را خلق می‌نمایند که عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.
جوانان و دانش‌آموزان عزیز استان آذربایجان غربی، اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی، فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز را خدمت شما تبریک گفته و از درگاه احدیت روزهای سرشار از موفقیت و پیروزی برایتان آرزومندم و امیدوارم با درک واسعه خود و شناخت عمیق توطئه‌های استکباری روزهای خوشی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم بزنید.
حقیقتاً ایران عزیز همواره نیازمند جانفشانی و مجاهدت شما دانش‌آموزان عزیز است تا بر بلندای تاریخ بدرخشد. مسئولیت خود را فراموش نکنید و فریب زیبایی‌هایی زودگذر دنیا را نخورید تا در دل این ملت بمانید.

والسلام علیکم ورحمت ا… و برکاته
‌سید مهدی قریشی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه


انتهای پیام


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.