سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی شیمیدر و قبول هدایت یک تیم در لیگ "ناسالم بسکتبال"! / تنش های سالنی داخل سبد های برتر

تیم بسکتبال شیمیدر تهران با هدایت مصطفی هاشمی به مصاف همشهری خود، تیم دانشگاه آزاد می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان: لیگ برتر بسکتبال از 6 آبان ماه با بی نظمی و بدون حضور رئیس فدراسیون آغاز شد و این در حالی بود که دو دیدار دانشگاه آزاد-نیروی زمینی و شهرداری گرگان-شیمیدر تهران به تعویق افتاد و در هفته نخست تنها سه دیدار پیگیری شد.

در شروع هفته دوم لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدر تهران با مشکل سالن و استعفای رحمتی پور، سرمربی تیمش رو به رو شد و سعید تابش نیا به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت اما شیمیدر در نخستین بازی خود برابر تیم شهرداری تبریز شکست سنگینی را متحمل شد. 

شیمیدری ها یک روز پس از شکست برابر شهرداری تبریز با مصطفی هاشمی سرمربی فصل پیش دانشگاه آزاد وارد مذاکره شدند و در نهایت هاشمی  هدایت این تیم را بر عهده گرفت.چند روز پیش از این مذاکره مصطفی هاشمی در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که لیگ برتر بسکتبال امسال ناسالم است اما خودش این فصل با شیمیدر تهران قرار داد بست و این کمی جای بحث دارد.

باشگاه شیمیدر طبق بیانیه ای و پیرو مسائل بوجود آمده در خصوص میزبانی مسابقات خانگی تیمش در سالن انرژی اتمی و با توجه به درخواست های مکرر بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران این باشگاه اعلام کرد: باشگاه شیمیدُر تهران موافقت مشروط خود را مبنی بر برگزاری مسابقه مقابل شهرداری تبریز در سالن آزادی اعلام داشته و در صورت نپرداختن به شرایط مدنظر این باشگاه ظرف مدت 10روز در جلسه ای مشترک با مسئولان فدراسیون،  ناخواسته از ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف خواهد داد که امیدوار هستیم مسئولان فدراسیون در این خصوص با تصمیمی درست از ایجاد تنش های آتی جلوگیری به عمل آورند.

شیمیدر طبق این بیانیه به فدراسیون مهلت داده است و تهدید به انصراف از لیگ کرده است،  اما چرا فدراسیون اعلام نمی کند که تیم ها از جمله شیمیدر  هنوز  7% از دستمزد فصل پیش بازیکنان را که باید به فدراسیون پرداخت می کردند را پرداخت نکرده است؟ چرا قول سکه هایی که به بازیکنان جوان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا داده بود را نمی دهد؟ و طبق منابع آگاه تیم شیمیدر ورودی لیگ خود را به صورت چک دو ماهه به فدراسیون داده است.

مدیر عامل باشگاه شیمیدر در مصاحبه های اخیر خود گفته است برای لیگ برتر امسال هزینه های زیادی را متحمل شده اما این باشگاه هنوز مبلغ زیادی  به فدراسیون بدهکار است!
 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.