سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت یوم‌الله سیزدهم آبان

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان بیانیه‌ای‌ صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزدهم آبان بیانیه‌ای‌ صادر کرد.


متن بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به شرح زیر است:

روزی در حافظه ملت غیور ایران ثبت گردیده است که نماد ایثار، استکبارستیزی، استبدادگریزی و ایستادگی در مقابل ظلم و جور ابرقدرت‌ها بالاخص شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار است... یوم‌الله سیزدهم آبان با سه برگ زرین خود، بانگ «هیهات من الذله» مردم خداجوی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند تا بار دیگر اثباتی بر اقتدای ملت شریف ایران به پیشوای شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باشد.

تبعید عالمی شجاع و پیشرو همچون حضرت امام خمینی (ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال 1357 و سی‌ویک شهید دانشجوی پیرو خط امام (ره) به‌دست رژیمی وابسته به استکبار و در آخر تسخیر سفارت شیطان بزرگ -یکی از سمبل‌های استکبار و استعمار- به‌دست دانشجویان پیرو خط امام، در حافظه تاریخ با طلای ناب نوشته شده است.

«و اما الذین استنکفوا و استکبروا فیعذبهم عذاباً الیماً و لایجدون لهم من دون الله ولیاً و لانصیراً» و اما کسانی را که (از اطاعت خدا) خودداری کرده، (در مقابل خداوند) بزرگی کنند، به عذابی دردناک دچار می‌کند و آنان در برابر خدا برای خودیار و یاوری نخواهند یافت.

جامعه اسلامی مهندسین به دستور قرآن کریم و با برگزیدن مطالبات مقام معظم رهبری به‌عنوان نقشه راه و به‌عنوان منتظران واقعی حضرت مهدی موعود (عج)، مبارزه با هر ظلم و ظالمی، استکبار و مستکبری را وظیفه خود می‌داند و با پیروی از آیه‌ی شریفه‌ی "واعتصموا به حبل الله جمیعاً و لا تفرقوا..."  گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و دوشادوش آحاد ملت حق طلب ایران، تمامی این کشت و کشتارها و تفرقه‌افکنی‌ها و کج‌فکری‌ها را محکوم نموده و همواره با وحدت کلمه، با اقتداء به ولایت، به مسیر رشد و اعتلا کشور ادامه خواهیم داد.

«وَ قُل جاءَ الحقُّ وَ زَهَقَ الباطلُ انَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقًا»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.