سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس فارس

همزمان با 13 آبان روز دانش آموز زنگ استکبارستیزی در 8 هزار مدرسه فارس به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آذری مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ استکباری که در یکی از مدارس شیراز برگزار شد، گفت: دانش آموزان فارسی با تکیه بر ایمان و روحیه انقلابی خود در میدان های ورزشی، علمی و قرآنی پیشتاز بوده اند و این در حقیقت مبارزه با استکبار است.
 
همچنین در این مراسم حیدر عالیشوندی فرماندار شهرستان شیراز نیز با بیان اینکه رشادت دانش آموزان در روزهای نخست انقلاب، سالهای دفاع مقدس و عرصه های سازندگی کشور نقشی درخشان  داشته اند و در این روز تاریخی با دادن خون پاک خود  انقلاب را بیمه کرده اند، افزود: روحیه انقلابی‌ و استکبارستیزی که دانش‌آموزان ایران اسلامی دارند برگرفته از واقعه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله بوده است، و تا زمانی که مستکبران و ظالمان در جهان و منطقه به ظلم و دخالت ادامه می‌دهند، این استکبارستیزی ادامه دارد.
نصرالله کیانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی بوسیله  دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 و دلاوری دانش‌آموزی چون شهید فهمیده سبب نامگذاری روزی به نام روز دانش‌آموز در تقویم شد.
 
وی اضافه کرد: امروز دشمن جوانان را به عنوان سرمایه ملی کشور هدف قرار داده در حالی که این قشر بزرگ با احساس مسئولیت و تکلیف در مقابل دشمنان  ایستاده اند.
 
گفتنی است، در این مراسم از ابراهیمی خیر مدرسه ساز و 20 نفر از دانش آموزن برگزیده علمی تجلیل شد.
مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی همزمان در هشت هزار مدرسه استان فارس برگزار شد.   
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.