سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

راه اندازی نخستین مرکز طب کار جنوب آذربایجان غربی در بوکان

نخستین مرکز طب کار جنوب آذربایجان غربی در بوکان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان گفت : این مرکز با تحت پوشش قرار دادن چهار هزار نفر از شاغلان بخش صنعت ، خدمات شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، سنجش سلامت و دیگر خدمات بهداشتی ارائه می دهد.

محمد عباسی افزود : برخی از خدمات این مرکز رایگان است و برای راه اندازی آن در بیمارستان قدیم شهر بوکان 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد : در این مرکز بهداشتی و درمانی هشت نفر کارشناس حرفه ای فعالیت می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در خصوص اجرای طرح های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت : در اجرای برنامه تحول نظام سلامت ، هم اکنون 11 طرح عمرانی در این شهرستان در حال اجراست.

عباسی تصریح کرد : طرح توسعه بیمارستان ، کلینیک تخصصی ، مراکز خدمات سلامت در روستاهای کوره کانی ، رحیم خان و تیکان تپه از جمله ی این طرح هاست.

وی افزود : طرح پایگاه های جامعه سلامت نشاط ، دانش و استاد هه ژار و همچنین طرح های پایگاه فوریت های پزشکی 115 در امیرآباد ، شهرک فرهنگیان و کوره کانی هم تصویب شده و به زودی برای ساخت واگذار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود : طرح توسعه بیمارستان این شهرستان نیز در مرحله تحویل به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است و 100 درصد تجهیزات آن که بالغ بر یک هزار قلم است تحویل شده است.

بگفته وی با تحویل طرح توسعه و با جابجایی بخش ها ، عملیات توسعه بخش زایمان و تبدیل آن به بلوک زایمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.