سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت بی‌سابقه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

مدیرکل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان در سال جاری بی‌سابقه بوده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت در شناسایی و تعیین تکلیف واحدهای راکد و زیر ظرفیت تولید وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

مدیرکل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقداماتی خوبی است که دولت در راستای شناسایی واحدهای راکد و مشکل‌دار انجام داده است.

وی تصریح کرد: با برگزاری مناسب نشست‌های این کارگروه، واحدهای راکد و زیر ظرفیت تولید شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی شدند و در نوبت دریافت تسهیلات برای بازگشت به چرخه تولید هستند.

این مسؤول با اشاره به رشد بی‌سابقه تسهیلات بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرداخت بانک‌ها به واحدهای تولیدی معرفی‌شده مطلوب است و پرداختی تسهیلات در سال جاری نسبت به سال‌های 93 و 94 بی‌سابقه بوده است.

بنام تصریح کرد: باید اعتبارات اختصاص‌یافته به واحدها در بخش تولید استفاده شود تا شاهد ایجاد اشتغال باشیم.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان پیگیر 140 میلیارد یارانه بخش تولید باشند، گفت: اختصاص این مبلغ به عنوان یارانه تولید موجب رونق در بخش تولید استان شود.

مدیرکل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمک دولت برای زیباسازی شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: دولت مبلغ 5 میلیارد ریال برای زیباسازی شهرک‌های صنعتی به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داد که این مبلغ به صورت نقدی جذب شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.