سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

معرفی 57 طرح بزرگ اقتصادی استان به بانک ها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 57 طرح اقتصادی بزرگ استان از سوی معاونت اجرایی رئیس جمهوری به بانک مرکزی معرفی شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید حسین سهمگین در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: فرایند قانونی اختصاص تسهیلات به این طرح‌ها طی شده و هم اینک مدیران بانکی استان باید این فرایند را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه فهرست این طرح‌ها به همه بانک‌های عامل در تهران ارسال شده است بیان کرد: بانک‌های استان وظیفه دارند در این زمینه پاسخگو باشند و هیچ اهمال و سستی پذیرفتنی نیست.

سهمگین عنوان کرد: اگر بانک‌های استان نمی‌توانند تسهیلات این طرح‌ها را تأمین کنند به استانداری اطلاع دهند تا تصمیم‌های لازم گرفته شود.

وی بیان کرد: 6 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 955 میلیون یورو تسهیلات ارزی این 57 طرح اقتصادی به بانک‌ها ابلاغ شده است.

سهمگین اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبه‌های دولت برای استان یکهزار و 400 میلیارد ریال به بخش تولید است که این مصوبه نیز منطق اجرایی خاص خود را دارد.

وی عنوان کرد: دولت در قبال اشتغال جدید و رونق ایجاد شده توسط واحدهای تولیدی این یارانه‌ها را پرداخت خواهد کرد و بخش خصوصی باید در این زمینه پیشگام شوند.

سهمگین گفت: این یارانه از سوی سازمان مدیریت در بودجه عمومی کشور گنجانده می‌شود و پس از اخذ ردیف بودجه‌ای امکان دریافت آن وجود دارد.



انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.